woensdag 23 juli 2014

Summertime



Terwijl de temperatuur hoog oploopt in de 'schaakolympiade' tussen Oekraïne en Rusland en we ook in eigen land stilaan puffen van de hitte, tikt ondergetekende zijn laatste (korte) blog vooraleer er veertien dagen tussenuit te knijpen.
Zaterdag laatstleden  werd deel drie van het zomerprogramma beslecht. Tien moedigen streden in een handicaptornooitje voor de hoogste eer. Pauwel, onze vertegenwoordiger bij de NMBS, bleek de meest bedrevene in deze discipline: hij eindigde solo op de eerste stek voor Bernard en een triootje bestaande uit Herman, Brent en een verrassende Mario, die zelfs tornooiwinnaar Pauwel wist te verschalken. Volgende week staat een rapidwedstrijdje gepland. De te hanteren formule wordt de dag zelf bepaald. Zorg dat u erbij bent, buiten zal het toch te warm zijn...
Zoals hierboven al aangehaald neem ik eventjes vakantie, maar het schaken zal niet ver weg zijn want ik neem volgende week deel aan mijn eerste buitenlandse tornooitje, namelijk dat van Plancoet in Bretagne. Wat het zal geven weet ik niet, maar ik heb vier 'schaakcollega's' mee die me kunnen troosten, moest het nodig blijken... Voor de geïnteresseerden, de site van Plancoet:  Open Plancoet  Ergens halfweg kun je de deelnemers en de standen raadplegen.
Rest mij nog één ding: iedereen een goede vakantie toe te wensen, enne vergeet jullie lidgeld niet te betalen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten