zondag 1 juli 2012

Boekbespreking

Juni is voorbij en het was dus hoog tijd voor een boekbespreking. Dit keer een bijzonder boek: Chess Bitch, wat ik persoonlijk een sterke aanrader vind om in de vakantiekoffer mee te nemen. Geen schaakbord nodig, enkel je Engels. Zie boekbesprekingen. Vanaf nu ook de Errata van het Torrewachter-boek online. Er staat zeer veel tik- en andere fouten in en Peter Degrieck heeft ze allemaal opgeschreven. Bij deze dus mijn excuses aan de lezers en vooral aan Frank Denys, die alles nochtans goed had nagelezen. Ik vermoed dat er ergens op een oude copie heb verdergewerkt. Sommige fouten kan ik verklaren, andere minder, maar dat doet er niet toe: ze staan in het boek en dat vind ik bijzonder spijtig. Bij deze ook mijn belofte om veel minder streng te zijn qua tikfouten in de boeken die ik bespreek...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten